Фітал, системний Фунгіцид 1000 мл,...

Фітал, системний Фунгіцид 1000 мл, Кемілайн Агро

1102142-1
1 250,00 грн

Фунгіцид Фітал 1000 мл, Кемілайн Агро

Купити в 1 клік

Опис

Фітал - Системний фунгіцид класу похідних фосфористої кислоти. Фітал ефективно застосовується на виноградниках проти мілдью, оїдіуму та інших хвороб, на плодових і овочевих культурах проти основних найбільш поширених захворювань, на зернових, сої, ріпаку, цукрового буряку та інших культурах проти найбільш шкідливих хвороб.

 

Діюча речовина: Фосфіт алюмінію 570 г / кг, фосфориста кислота 80 г / кг

 

Переваги:

ü  Висока біологічна ефективність.

ü  Пригнічує розвиток більшості збудників грибкових захворювань (сумчастих, перед- сумчастих, недосконалих грибів).

ü  Сумісність препарату з іншими пестицидами (Топсин-МДемітанДанадимФ'юріАпполоНіссоранНеоронФольпанБі-58 новий, Талстар, Топаз і інші).

ü  Чи не фітотоксичний, підвищує витривалість рослин.

ü  Володіє стимулюючими властивостями.

ü  Зручна форма препарату.

ü  Економічна доцільність застосування, підвищення врожайності на 15-20%.

 

Застосування:

 

Культура

Хвороба

Рекомендована норма  витрати, л/га

Строк обробки

Яблуня, груша

Парша, борошниста роса, моніліоз.

20 г на 8-10 л води

Після розпускання бруньок, відразу після цвітіння, на початку дозрівання плодів

Виноград

Мілдью, оїдіуму, чорна плямистість, антракноз, сіра і біла гнилі, інфекційне висихання.

Овочі, картопля і квіти

Мілдью, оїдіуму, коккомикоз

20 г на 5 л води /100 кв. м

На початку активного росту при перших ознаках хвороби

 

Особливості використання:

 

застосування Фіталу в великій мірі зменшує екологічне навантаження на агробіоценоз, тим самим покращуючи умови росту рослини, а також забезпечує фосфорне живлення рослин.

 

Виробник: Кемілайн Агро (Україна)

Деталі товару

Об`єм добрив
1 л

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.