Топсін - М (фунгіцид) 25 г

Топсін - М (фунгіцид) 25 г

1101051
995,00 грн

«Топсін-М» - системний фунгіцид для лікування і профілактики огірків, чорної смородини, яблунь, вишень, персиків від грибкових інфекцій: борошнистої роси, церкоспорозу, монилиоза, коккомікоза, парші, антракноза, фузаріозу.

Купити в 1 клік

Опис

Негативно впливає на ґрунтових нематод, на ряд видів попелиці. «Топсин-М» впливає на патогени протягом першої доби, захищає культури до 3 тижнів. Найбільш ефективний при профілактичній обробці, до розвитку патогена.
Порошок, що змочується.
 
Діюча речовина


Тіофанат-метил 700 г / кг


Механізм дії
«Топсин-М» швидко проникає і розподіляється по рослині, унікально поєднує профілактичну і лікувальну дію, має викорінювати ефект.
 
Рекомендації щодо застосування
Робочий розчин готують безпосередньо перед обприскуванням. Вміст пакету потрібно розчинити згідно зазначених норм (табл) і ретельно перемішати. Обробку проводять 1-3 рази за сезон для запобігання появи захворювань або при наявності ознак інфекцій, в суху безвітряну погоду.
Препарат сумісний фунгіцидами, інсектицидами, акарицидами за винятком мають лужну реакцію (медьсодержащие фунгіциди).
 
Безпека
Під час роботи не пити, не приймати їжу, не курити, використовувати засоби індивідуального захисту. Після закінчення - вимити з милом руки і обличчя.
При попаданні фунгіциду на шкіру або в очі - промити чистою водою. При необхідності звернутися до лікаря. Антидот відсутній.
Токсичний для риб. Необхідно уникати забруднення водойм залишками препарату і водою, використаної для промивки тари та обладнання.
 
зберігання
«Топсин-М» храят в оригінальній упаковці в недоступному для дітей місці місцях, окремо від харчових продуктів і медикаментів при температурі від -5 º С до +30 º С.
Гарантійний термін - три роки від дати виготовлення.
 
Упаковка:
Фольгований пакет 10 г

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.