Добриво Peters Professional...

Добриво Peters Professional Allrounder 20-20-20 ICL 15 кг

1015033
3 590,00 грн

Виробник: Нідерланди

Купити в 1 клік

Опис

Добриво Peters Professional Allrounder 20 - 20 - 20 ICL 15 кг

Peters Professional Allrounder це добриво для стимулювання росту рослин. Особливо це актуально для розсади. Засіб показує відмінні результати при позакореневому підживленні. Добриво легко засвоюється, розчиняється в воді, підходить для листкового підживлення в саду, на газонах і в городі.

Препарат дозволяє ефективно збільшувати поглинання поживних компонентів з землі, застосовується в воді різного рівня жорсткості.

Перевага:

  • Дрібні легко розчинні гранули; добриво повністю розчинне у воді.
  • Склад чистий, немає хімічних компонентів
  • Містить NPK, магній і мікроелементи.
  • Швидка реакція рослин після застосування.
  • Розроблений для культур, що ростуть на торф'яних грунтах (рослини в горщиках, клумбовие і розплідники).
  • Тільки добрива Peters містять унікальну хелатуючу формулу М - 77!

Формула добрива: 20 - 20 - 20+TE

Період внесення: Весь рік

Серія добрив Peters Professional від ICL

Peters Professional це провідні в світі повністю водорозчинні добрива.

Завдяки своїй ексклюзивній формулі хелатування М - 77 Peters Professional дозволяє бути впевненим, що поживні речовини і мікроелементи залишаються доступними для швидкого і легкого засвоєння.

М - 77 " розблокує " зону вкорінення, що дозволяє ефективно збільшити поглинання поживних речовин.

Незалежно від того, вибираєте Peters Professional як стандартне добриво або для вирішення певної проблеми, будьте впевнені, що він завжди забезпечить комплексне харчування для задоволення ваших потреб.

Деталі товару

Види добрив
Неорганічний
Класифікація добрив
Комплексні
Тип добрива
Гранульовані
Вага
15 кг
Культура
Газонна трава

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.