Добриво Peters Professional Combi-Sol...

Добриво Peters Professional Combi-Sol 6-18-36 ICL 15 кг

1015027
3 800,00 грн

Виробник: Нідерланди

Купити в 1 клік

Опис

Peters Professional Combi - Sol це добриво, яке відрізняється великим вмістом мікроелементів. Застосовується засіб на завершальній фазі для додання рослинам товарного вигляду, стимулює також довге цвітіння. Засіб чудово розчиняється в воді, застосовується для позакореневого підживлення

Peters Professional Combi - Sol можна використовувати як добриво повного циклу.

Продукт має відношення N: K 1: 6 для компактного росту рослин.

Ідеально, коли в зрошувальній воді міститься високий вміст азоту.

Перевага:

  • Дрібні легко розчинні гранули; добриво повністю розчинне у воді.
  • Засіб застосовується в будь - якій воді, навіть самої жорсткої.
  • Містить NPK, магній і мікроелементи.
  • Швидка реакція рослин після застосування.
  • Розроблений для культур, що ростуть на торф'яних грунтах (рослини в горщиках, клумбовие і розплідники).
  • Тільки добрива Peters містять унікальну хелатуючу формулу М - 77!

Формула добрива: 6 - 18 - 36+3MgO+TE

Період внесення: Весь рік

Серія добрив Peters Professional від ICL

Peters Professional це провідні в світі повністю водорозчинні добрива.

Завдяки своїй ексклюзивній формулі хелатування М - 77 Peters Professional дозволяє бути впевненим, що поживні речовини і мікроелементи залишаються доступними для швидкого і легкого засвоєння.

М - 77 " розблокує " зону вкорінення, що дозволяє ефективно збільшити поглинання поживних речовин.

Незалежно від того, вибираєте Peters Professional як стандартне добриво або для вирішення певної проблеми, будьте впевнені, що він завжди забезпечить комплексне харчування для задоволення ваших потреб.

Деталі товару

Види добрив
Неорганічний
Класифікація добрив
Комплексні
Тип добрива
Гранульовані
Вага
15 кг
Культура
Газонна трава

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.