Фунгіцид Скай, 2 г

Фунгіцид Скай, 2 г

1102134
15,00 грн

Фунгіцид Скай — унікальний інноваційний локально-системний препарат. Швидко проникає в рослину, "знаходить" вогнище захворювання і блокує розвиток грибниці. Використовується для захисту плодових дерев, винограду, овочів, квітів та інших сільськогосподарських та декоративних рослин. 

Купити в 1 клік

Опис

Активна речовина — крезоксим-метил — пригнічує ріст міцелію і перешкоджає спорообразованию.

Переваги фунгіциду Скай:

  • ефективний навіть тоді, коли спори вже проросли в листя рослини;

  • захисні властивості фунгіциду зберігаються протягом 1-2 тижнів, в залежності від стадії захворювання;

  • стійкий до опадів та температурним перепадам;

  • не втрачає ефективності при обрабці по мокрому листтю та в умовах низьких температур (від +1 до +4 градусів);

  • не фітотоксичний;

  • не накопичується  в плодах;

  • може використовуватися з іншими пестицидами після перевірки на сумісність.

Фунгіцид Скай застосовується  для захисту від таких хвороб, як:

  • мучнистая роса;

  • пероноспороз;

  • парша;

  • фітофтороз;

  • ржавчина;

  • альтернаріоз;

  • оідіум та ін.

Приготування розчину "Скай":

  • томаты, огірки — 2-3 г/10 л воды, на сотку. Термін очікування  — 10 днів,

  • виноград— 1,5-2/7-8 л води на сотку. Термін очікування — 20 днів,

  • плодові дерева — 2 г/10 л води. Термін очікування до збору врожаю — 30 днів.

Обприскування проводити під час вегетації з інтервалом 10-14 днів. Приготовлений розчин використати протягом 2-3 годин.

Запобіжні заходи. Для людини фунгіцид токсичний при безпосередньому з ним контакті, тому необхідно перед роботою надіти захисні окуляри, спеціальний одяг і рукавички. Токсичність для теплокровних тварин дуже низька.

Не можна застосовувати Скай в санітарній зоні рибогосподарських водойм і біля джерел питної води.

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.