Осмокоте Osmocote PrePlant...

Осмокоте Osmocote PrePlant 17+8+10+2MgO 16-18M 1 кг (фасовка)

1010018-1
360,00 грн

У Вас буде оригінальна продуція, але в нашому пакуванні!!! (фасуємо з мішка 25 кг)

Осмокоте Osmocote PrePlant 17+8+10+2MgO 16-18M 1 кг

Купити в 1 клік

Опис

Osmocote (osmokot) preplant 17-9-10 + 2мго + те

Новий для відкритого грунту

Підрозділ OSMOCOTE забезпечує зворотний зв'язок на 2 сезони для дерев, кущів та чагарників, гарантує економічно ефективне рішення для лазеню під час посадки.

Preplant Osmocote має контрольований випуск, завдяки унікальній технології оболонки ICL, забезпечуючи їжу, коли це потребує рослин. Випуск залежить від температури грунту; Високі температури дають більш швидке вивільнення та зменшити період дії; Нижче температура уповільнює випуск і тим самим збільшуючи період дії. Preplant Osmocote містить ідеальний пакет NPK та мікроелементи. Це підходить для здорового росту та розвитку всіх рослин.

Переваги Osmocote Prepalant.

• ефективне харчування: мінімальне вилуговування;

• легке застосування при посадці

• Негайний початок харчування навесні, ідеальне життя. (Осіння посадки + годування)

• безпечний для рослин через осмосот покриттів;

• Ефективне постачання рослин, мінімальна кількість мінеральних добрив, необхідних для гектарів;

• лише одне подання на 1,5 до 2 років. (У порівнянні з 2-3 відсотками на рік з звичайними добривами)

• Покращення якості рослин!

Норми для виготовлення добрив під час трансфекції для відкритого грунту

Висота  дерева (см)

Кількість добрив (грамм)

30-120см

15г

120-150 см

35г

180-300см

40г

250-275см

45г

275-300см

55г

300-360см

80г

360-425см

90г

425-500см

115г

Підкормка рослин в залежності від обхвату ствола

Обхват (см)

Кількість добрив (грамм)

16-18см

125г

18-20 см

140г

20-22см

160г

22-24м

170г

24-26см

180г

Деталі товару

Тип добрива
Гранульовані
Вага
1 кг

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.