Флорін субстрат Сенполія 3 л

Флорін субстрат Сенполія 3 л

Другие бренды
1014373
22,00 грн

Флорін Сенполія 3 л 

Купити в 1 клік

Опис

Властивості:

  • знижує стрес рослини при пересаджуванні;
  • покращує схожість насіння, приживлюваність розсади, живців та саджанців;
  • повітро- і водопроникна структура субстрату забезпечує розвиток міцної кореневої системи;
  • створює комфортні умови росту для рослин, підвищує імунітет;
  • пригнічує розвиток шкідливої мікрофлори;
  • позбавлений насіння бур’янів, шкідників та збудників хвороб;
  • кожна суміш враховує індивідуальні потреби будь-якого виду рослин в кількості поживних речовин та складі субстрату.


Флорин® 
– живильний субстрат, який виробляється з суміші торфів із додаванням подрібненого кокосового волокна, перліту, органічних домішок, вапнякових матеріалів, піску. Містить повний набір поживних елементів: макро- та мікроелементів. Спеціальні ґрунти серії Флорин® дозволяють підійти до вирощування кімнатних декоративних рослин професійно, використовуючи правило «Кожній рослині – свій ґрунт». Від інших серій субстратів серія Флорин® відрізняється наявністю різних сумішей для кожного виду рослин, враховуючи індивідуальні вимоги рослини до поживності і складу ґрунту.

Призначення: для вирощування сенполій (узамбарських фіалок), алоказій, антуриумів, кампанул, аукуб, аспідістр, циперусів, диффенбахій, драцен, папоротей, для висіву насіння, вкорінення черешків і розсади.


Ефективність: 
створює умови для проростання насіння і приживання рослин, вкорінення черешків та живців, зменшує стрес при пересаджуванні рослин, гарантує розвиток потужної кореневої системи, забезпечує активне та довготривале цвітіння, збільшує розміри та підсилює інтенсивність забарвлення квітів та листя, покращує декоративні властивості рослин.

Виробник: ТД Киссон

Деталі товару

Торфосуміші, грунти, субстрати та кора
Торфосуміш і субстрат

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.