Agrecol (Агрикол) Добриво для газону проти моху 1,2 кг

Agrecol (Агрікол) Добриво для газону проти моху 1,2 кг

30203
275,00 грн

«Agrecol - добриво для газонів - від моху» - це високоякісне, безпечне, спеціальне добриво, яке не любить мох.

Склад:

Азот (N) – 15,5%, залізо (Fe) – 7%.

Купити в 1 клік

Опис

«Agrecol - добриво для газонів - від моху» - це високоякісне, безпечне, спеціальне добриво, яке не любить мох. В своєму складі містить залізо і азотне добриво. Міститься в ньому азот (N)-10% викликає швидке заростання травою порожніх місць, які виникли після зникнення моху. Зміцнюючу дію азоту призводить до того, що ослаблена мохом трава стає здоровішою, знову знаходить соковито зелений колір, дерен стає сильним і щільним. Завдяки цьому газон захищений від бур'янів. Добриво для газонів «анти мох» зручно в застосуванні, продуктивно, результативно і безпечно для навколишнього середовища.

Застосування

Це добриво можна застосовувати у формі сипкої речовини - розсіюючи його рівномірно на поверхні газону, зарослого мохом, порційно по 30г на 1м2, тобто 1,2 кг на 40м2. Безпосередньо перед проведенням цього заходу поверхню, уражену мохом, зволожити водою або проводити захід, коли газон вологий. Можна також застосовувати при поливі, за допомогою лійки з ситечком, поливаючи місця з мохом розчином 120г порошку на 4 л. води на 4м2 поверхні газону. У разі сильного дощу безпосередньо після проведення заходу, його слід повторити. Після зникнення моху, якщо залишилися великі поверхні без трави, траву слід досіяти.

Застосовувати з весни до осені, найкраще навесні і восени, але не пізніше кінця жовтня.

Виробництво: Польща

Деталі товару

Класифікація добрив
Комплексні
Тип добрива
Гранульовані
Вага
1,2 кг
Період внесення
Весна
Лето
Культура
Газонна трава

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.