Добриво Агрономіка NPK 13.3.15 для...

Добриво Агрономіка NPK 13.3.15 для хвойних 1 кг

1014432
155,00 грн
Добриво Агрономіка NPK 13.3.15 для хвойних 1 кг

Купити в 1 клік

Опис

Добриво Агрономіка NPK 13.3.15 для хвойних 1 кг

АГРОНОМІКА для хвойних – комплексне гранульоване мінеральне добриво з пролонгованим ефектом, призначене спеціально для хвойних рослин. Хвойні дерева та чагарники є вічнозеленими рослинами. Вони повільно нарощують зелену масу, тому потребують ефективних добрив. Фахівці розробили оптимальне добриво Агрономіка® для хвойників, яке повністю покриває дефіцит поживних елементів у хвойних рослин і не дозволяє накопичуватися їх надлишкам. Кожна гранула має високий вміст поживних речовин, необхідних для повноцінного та збалансованого живлення хвойних рослин. Невеликий розмір гранул дозволяє рівномірно змішувати добриво з ґрунтом або субстратом. Агрономіка® не містить хлору та зберігає екологічність ґрунту і середовища.

Властивості:

  • сірка забезпечує рослинам оптимальне середовище, знижуючи pH-рівень ґрунту, таким чином захищаючи від хвороб, ґрунтових грибків та плісняви, запобігаючи появі борошнистої роси та кореневої гнилі;
  • вміст калію підвищує морозостійкість хвойних культур, а також сприяє їх кращій зимівлі;
  • магній та залізо стимулюють насичене забарвлення хвої завдяки активному фотосинтезу;
  • кальцій забезпечує правильне зростання молодих пагонів;
  • має пролонгований ефект дії гранул, що гарантує тривалий час живлення рослин та високий відсоток засвоєння поживних речовин.

Призначення: для підживлення всіх видів ялин, туй, ялівців, сосен, тисів, ялиць, модрин, кипарисів та ін.

Ефективність: забезпечує збалансоване живлення хвойних культур, захищає від більшості хвороб, покращує морозостійкість рослин.

Деталі товару

Види добрив
Неорганічний
Класифікація добрив
Комплексні
Тип добрива
Гранульовані
Вага
1 кг

Відгуки

Немає відгуків

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.