Добриво для газонів Landscaper Pro...

Добриво для газонів Landscaper Pro Pre-Winter 16-6-23+2MgO (4-5М) ICL 15 кг

1012017
3 000,00 грн

Склад: 16-6-23+2MgO

Виробник: Нідерланди

Купити в 1 клік

Опис

Добриво для газонів Landscaper Pro Pre-Winter 16-6-23+2MgO ICL 15 кг

Landscaper Pro Pre Winter - чудове добриво, що економить час.

Одне просте застосування дає достатньо поживних речовин, щоб правильно годувати рослину протягом усього вегетаційного періоду.

Landscaper Pro Pre Winter- фантастичне добриво з контрольованим вивільненням, яке забезпечує поступовий розподіл поживних речовин протягом 8 - 9 місяців.

Це забезпечує збалансований ріст і відмінний розвиток коренів.

Він також демонструє сильну стійкість до хвороб і бур'янів.

Додатковий вміст магнію забезпечує відмінний колір листя.

Перевага

Постійне надходження поживних речовин протягом 4 - 5 місяців

Збалансоване зростання, відмінне укорінення

Сильна стійкість до хвороб і бур'янів

Вміст магнію для гарного кольору листя​

Формула добрива: 16-6-23+2MgO

Тривалість дії: 4 - 5 місяців

Період внесення: Липень - Листопад

Розмір гранул: 2.71 мм

Серія добрив Landscaper Pro від ICL

Ландшафтний дизайн - це окремий вид мистецтва.

Агрономи і ландшафтні дизайнери знають, що їх клієнти хочуть бачити яскраві і пишні зелені насадження на своєму газоні в піднесеному вигляді в теплі місяці і бути впевненими в тому, що вони захищені в холодну пору року.

Завдяки продуктам для ландшафтного дизайну від компанії ICL галявина буде не тільки красиво виглядати, але і буде практичною і зносостійкою.

Компанія ICL пропонує широкий спектр добрив і сумішей насіння трав, спеціально розроблених для створення професійних ландшафтів.

Вони підходять для садів будь - яких розмірів і допоможуть створити естетичні газони, бордюри і алеї, обсаджені кущами.

Деталі товару

Види добрив
Неорганічний
Класифікація добрив
Комплексні
Тип добрива
Гранульовані
Вага
15 кг
Культура
Газонна трава

Відгуки

Немає відгуків

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.