БІТОКСИБАЦИЛІН - БТУ, спрей 300 мл

БІТОКСИБАЦИЛІН - БТУ, спрей 300 мл

1102132-3
125,00 грн

БІТОКСИБАЦИЛІН - БТУ-р спрей для захисту рослин від шкідників (жуків, кліщів), 300 мл

Купити в 1 клік

Опис

Склад: життєздатні клітини бактерії Bacillus thuringiensis та біологічно активні продукти життєздатності бактерії: білкові кристали (ендотоксин) і термостабільний екзотоксин.
Механізм дії: біопрепарат кишкової дії. Призначення: захист та профілактика всіх видів кімнатних і балконних рослин від павутинного й цикламенового кліща, грибних комариків, попелиць, трипсів, білокрилок, гусені лускокрилих комах та ін.
Біологічна дія:

  • забезпечує захист рослин проти шкідників до 90%
  • має подовжений період дії, не викликає звикання у шкідників
  • не накопичується у рослинах і ґрунті
  • можна використовувати у будь-яку фазу росту й розвитку рослини.

Рекомендовані норми та спосіб застосування:
 

Вид обробки Кількість Інтервал
Захист від шкідників 1-2 рази 5 днів
Профілактика проти шкідників 1 раз 30 днів

 Опис: рідина від світло-кремового до кремового кольору зі специфічним запахом.
Препарат готовий до застосування. Перед використанням збовтати! Обприскування проводити за наявності шкідників шляхом рівномірного розпилення біопрепарату на листя рослин і ґрунт, уникаючи дії прямих сонячних променів, краще вранці або ввечері.
Максимальний захисний ефект при використанні біопрепарату Бітоксибацилін-БТУ® досягається при обприскуванні рослин на початкових фазах розвитку шкідників (1-3 фази – личинки різного віку, гусінь).
Фасування: 300 мл.

Заходи безпеки: при попаданні біопрепарату на шкіру або в очі – промити водою.
Безпечний для людей, бджіл, тварин!

Умови зберігання: зберігати у герметичній упаковці, у захищеному від світла місці.

Деталі товару

Об`єм добрив
0, 3 л

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.