Пневматичний обприскувач Grunhelm SP-9

Пневматичний обприскувач Grunhelm SP-9

63736
648,00 грн

Grunhelm SP-9 - це ідеальний варіант для хімічного захисту рослин від шкідників та хвороб.

Купити в 1 клік

Опис

Дачно-городній сезон має на увазі під собою догляд за посадженими рослинами, внаслідок якого ми отримуємо багатий урожай та продукцію високої якості. Однією з обов'язкових умов здоров'я всієї садової рослинності є добриво і обприскування від паразитів. І найбільш продуктивно з подібними завданнями здатний впоратися пневматичний обприскувач Grunhelm SP-9. Це ідеальний варіант для хімічного захисту рослин від шкідників та хвороб. Також він знайде своє місце в домашньому господарстві, наприклад, для миття скла, огорож, вікон, машин та інших поверхонь.

Принцип роботи техніки заснований на попередньому закачуванні повітря. Процес розпилення відбувається доти, доки тиск у баку не опуститься до певного рівня. Після цього процес підкачування варто повторити. Надмірний тиск автоматично нацьковується спеціальним запобіжним клапаном. Обприскувач має об'єм 9 літрів, виготовлений із міцного та легкого пластику. Заливна горловина виконана за типом вирви, має великий розмір для зручності завантаження рідини. Робоча розпилювальна форсунка, з регулюванням подачі рідини, надає можливість вибрати найбільш оптимальний режим роботи: від дрібнодисперсного туману до сильного спрямованого струменя. Для комфортного використання в комплекті передбачений спеціальний ремінь на плечі, для зручного утримання і розподілу навантаження по всьому тілу.

Характеристики Grunhelm SP-9 Пневматичний обприскувач 9 л

  • Виробник Grunhelm
  • Країна походження Китай
  • Тип обприскувача Пневматичний
  • Спосіб перенесення На плечі
  • Об'єм бака 9 л
  • Регулювання витрати рідини Так
  • Робочий тиск 3 бари
  • Матеріал бака Пластик
  • Матеріал ручки Пластик
  • Робоча рідина Розчин отрутохімікатів, вода

Відгуки

Немає відгуків

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.