Термос Tramp Expedition Line 0,5 л...
Термос Tramp Expedition Line 0,5 л...

Термос Tramp Expedition Line 0,5 л оливковий

TRC-030-olive
801,00 грн

Термос Tramp Expedition Line 0,5 л оливковий

Нова колекція термосів Tramp - Expedition Line 2020 з ПОЖИТТЄВОЮ ГАРАНТІЄЮ.

Купити в 1 клік

Опис

Оновлена версія самого популярного серед українських туристів, мисливців, рибалок та військових термоса серії Tramp Classic.

На корпус термоса нанесено нове монолітне покриття порошковою термо-фарбою, яке

  • забезпечує дуже високий рівень захисту поверхні від подряпин, сколів та інших ушкоджень,
  • робить термос більш міцним та довговічним,
  • а також надає термосам цієї серії більш сучасний, привабливий та стильний вигляд

Термосам цієї серії надано тактичний оливковий колір.   

Термос Tramp TRC-030 об'ємом 0,5 л укомплектовано глухим корком з каналами для наливання в напівзакритому стані.

Така конструкція дозволяє наливати рідину, не відкручуючи корок повністю, що значно зменшує втрати тепла при використанні.

Завдяки подвійній стінці довго зберігає температуру як горячих, так і холодних напоїв.

Виготовлений з легкого й міцного матеріалу.

Термос іззовні покрито молотковою фарбою, що забезпечує максимальний захист корпуса від подряпин і сколів.

Особливості:

Має додаткову пластикову чашку.

Спеціальна обробка внутрішнього покриття дозволяє легко мити термос всередині.

Завдяки вузькій витягнутій формі термос легко вміщується в наплічнику чи портфелі.

У виробництві використовується високоякісна, екологічно безпечна сировина.

Пожиттєва гарантія.

Температурні характеристики:

82°С через 6 годин,

72°С через 12 годин

58°С через 24 години

(початкова  температура води 95°C, тестування проводилось при кімнатній температурі 20°C)

Характеристики:

Об'єм: 0,5 л

Висота:  21,5 см

Діаметр: 8 см

Матеріал: Нержавіюча сталь марки 18/8, пластик

Вага: 365 грам

Гарантія: ПОЖИТТЄВА

Деталі товару

Об'єм термоса
500 мл

Відгуки

Немає відгуків

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.