Парник 4 м 50 щільність...

Парник 4 м 50 щільність агроволокна"Агро-Лідер" ( міні парники для розсади) парник для огірків.

ПАВ00009
431,00 грн

Парник - міні теплицю виготовлений з якісного агроволокна. Щільність - 50, довжина - 4м, ширина - 1,2м, висота 80 см. Виробництво: Україна.

Купити в 1 клік

Опис

Парник довжиною 4 метри, шириною 120 см і висотою 80 см має досить зручну конструкцію для експлуатації.

Арочна форма виконана завдяки пвх трубці, на основу якої з легкістю вставляються кілочки для зручного кріплення в землю. Своєчасний полив ми полегшили входять в набір кліпсами, які при піднятті агроволокна дозволяють зафіксувати його в будь-якому зручному місці.

Чому ж слід вибирати парник з агроволокна, а не з плівки? Давайте розберемо чим відрізняється накриття міні-теплиці світлостабілізована плівкою та агроволокном.

Поліетиленова плівка буває різної щільності і відрізняється добавками світлостабілізаторів, які відповідають за її довговічність під прямими сонячними променями, накривши такою плівкою міні - парник, слід постійно доглядати за сходами і дуже часто провітрювати, т. до повітря там практично немає. При прояві перших сходів, провітрювання служить як загартовування перед висадкою у відкритий грунт.

АЛЕ!!! Якщо Ви купите парник з агроволокна, Вам можна буде посіяти насіння на розсаду, накрити і не турбувати парник так часто, завдяки багатьом властивостям агроволокна, а саме: повітрообмін, вологообмін, захист від шкідників і захист від заморозків (до -7). Завдяки таким властивостям, розсада дуже добре загартовується і може знаходиться самостійно. Це дуже зручно якщо ви дачник і можете приїжджати тільки один раз в тиждень. Парник-теплиця дуже добре підходить для вирощування здорової і міцної розсади.

Комплектація:

  • полотно для парника 4 метри – 1 шт.;
  • дуги – 5 шт.;
  • кілочки для установки – 10 шт.;
  • кліпси для фіксації полотна – 10 шт;
  • упаковка.

Відгуки

Немає відгуків

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.