Форсунка полосовая Hunter SS-918...

Форсунка полосовая Hunter SS-918 (бічна смуга)

SS-918
85,00 грн

Купити в 1 клік

Опис

Hunter SS-918 форсунка смуговий (бічна смуга)

Форсунка Hunter SS-918 є спеціальною розробкою Hunter Industries для поливу вузьких ділянок (наприклад, доріжок). Сектор поливу форсунки Hunter SS-918 становить 2,7 на 5,5 м. Витрата води цієї форсунки на годину становить 0,39 кубічних метр води. Дані показники наведені при оптимальному для її працездатності тиску, яке становить 2,1 бар.

Форсунка Hunter SS-918 має відмінну рівномірністю поливу, яка досягається надточним нанесенням розпилювальної смужки в самій форсунці. Ця форсунка призначена для установки на дощовики веерного типу торгової марки Hunter.

Для поливу вузьких смуг і інших специфічних ділянок Hunter пропонує широкий вибір спеціальних сопел. Є моделі центральної або кінцевий смуги, кутовий і бічний смуги, короткого радіусу і багатоструменеві. Подібне різноманітність полегшує роботу проектувальника, якому необхідно вирішити задачу поливу нестандартного ділянки у випадках, коли звичайні віялові сопла з регульованим або фіксованим сектором поливу з нею не справляються. Виготовлені з тих же міцних матеріалів, як і вся продукція Hunter, спеціальні сопла забезпечують якісне покриття території та оптимальну рівномірність розподілу в нестандартних ситуаціях.

Особливості

  • Спеціально розроблені для точного покриття вузьких ділянок
  • В наявності різноманітність моделей для унікальних зон
  • Стійкі до жорстких умов експлуатації

Технічні характеристики

  • Розмір зрошуваною території: 2,7 х 5,5 м;
  • Форма зрошення: бічна смуга;
  • Рекомендоване тиск: 2.1 бар;
  • Робочий тиск: 1.0 - 2.5 бар;
  • Витрата води (при робочому тиску): 4,5 - 7,1 л / хв;
  • Позначення виробника: Side Strip.

експлуатаційні характеристики

Деталі товару

Форсунки
для дощувачів типу "СПРЕЙ"

Відгуки

Немає відгуків

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.