Контролер управління поливом...

Контролер управління поливом зовнішній Hunter I2C-800PL 8-38 зон

I2C-800PL
20 500,00 грн

Зовнішній блок управління Hunter I2C-800PL разрахован на подключення 8-38 зон для зрошення на одній ділянці і 4 гнучкі програми с 8 варіантами часу запуску плюс до 4 годин работи

Купити в 1 клік

Опис

ICC2 - це високоефективний контролер систем поливу, призначений для управління проектами невеликого або середнього розміру.

Особливості ICC2:

  1. Управління проектами: ICC2 підходить для управління великими проектами з кількістю станцій до 38. Він має значну економію води, що є характерною особливістю контролерів Hunter.

  2. Одночасний запуск програм: Контролер ICC2 може одночасно запускати будь-які дві з чотирьох доступних автоматичних програм.

  3. Сумісність з іншими моделями ICC: Панель управління ICC2 та вихідні модулі станцій сумісні з базовими моделями контролерів ICC, які мають крок у чотири або вісім станцій.

  4. Розширювальний модуль: Додатковий розширювальний модуль дозволяє збільшити кількість станцій до 38. Варіант у пластиковому корпусі доступний.

  5. Зручне програмування: Контролер ICC2 оснащений яскравим підсвічуваним дисплеєм та можливістю вибору мови меню, що спрощує процес програмування.

  6. Розширені функції: ICC2 пропонує додаткові функції, такі як резервна пам'ять Easy RetrieveTM, цикл поливу і впитивання, а також сезонне регулювання.

  7. Встановлення на вулиці: ICC2 може бути встановлений у пластиковому настінному корпусі за межами приміщень. Також доступний варіант з пластиковою підставкою.

Характеристики ICC2:

  • Кількість станцій: 8-38 (у пластиковому корпусі)
  • Зворотна сумісність з оригінальними контролерами ICC, що дозволяє швидко модернізувати старі системи
  • Призначений для встановлення на вулиці (настінне кріплення)

Деталі товару

Контролери управління поливом
Зовнішні контролери

Відгуки

Немає відгуків

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.