Регулятор росту Ферті Ліф 25 мл

Регулятор росту Ферті Ліф 25 мл

1014294
17,00 грн

Регулятор росту Ферті Ліф 25 мл

Купити в 1 клік

Опис

Властивості:
  • збільшує врожайність та покращує якість продукції;
  • підвищує стійкість до несприятливих умов (заморозки, низька або висока температура, град, посуха, хімічний опік і т.д.);
  • амінокислоти стимулюють процеси обміну та засвоєння елементів живлення.


Ferti Leaf® 
– 
регулятор росту, який призначений для стимуляції росту та розвитку вегетативної системи (листя, стебла). Він активізує обмін речовин, їх транспорт в рослині, стимулює поділ клітин, прискорюють утворення нових пагонів, стимулює дихання, фотосинтез та енергетичний обмін. Застосовується для пришвидшення формування вегетативної системи та виведення рослини із стресових станів після несприятливих явищ. Склад препарату сформований таким чином, щоб спрямувати розвиток рослини, в першу чергу, на формування вегетативної системи.
Клас "полігенераторів" є регуляторами росту, які використовуються для управління розвитком рослини та цілеспрямованої стимуляції окремих процесів (формування кореневої або вегетативної системи, запилення, формування плодів і т.д).

Призначення: застосовується на більшості овочевих, плодових, ягідних культурах, кімнатних та садових квітах, декоративних деревах та кущах.

Ефективність: стимулює розвиток вегетативної системи, покращує поділ клітин, транспорт речовин.
Норма витрати та схема застосування
КультуриСтроки внесенняСпосіб обробки
Овочеві від початку цвітіння - 2-3 обробки з інтервалом 14 днів



позакоренева обробка


Овочеві при появі ознак стресу - 3-4 рази з інтервалом 14 днів
Плодові, ягідні від початку цвітіння - 2-3 обробки з інтервалом 14 днів
Плодові, ягідні при появі ознак стресу - 3-4 рази з інтервалом 14 днів
Квітучі та декоративно-листяні 3-4 обробки за сезон з інтервалом 14 днів

Виробник: ТД Киссон, Україна

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.