Саме Той Субстрат для хвої - 40 л

Саме Той Субстрат для хвої - 40 л

Другие бренды
1014408
225,00 грн

Саме Той Субстрат для хвої - 40 л

Купити в 1 клік

Опис

Властивості:

  • забезпечує оптимальний рівень кислотності субстрату (pH) для хвойних рослин;
  • забезпечує рослини необхідними елементами живлення;
  • підвищений вміст магнію враховує індивідуальні потреби хвойних рослин в даному елементі;
  • покращує схожість насіння, приживлюваність розсади та вкорінення живців;
  • має повітро- і вологопроникну структуру субстрату;
  • створює комфортні умови росту для рослин, підвищує імунітет;
  • пригнічує розвиток шкідливої мікрофлори;
  • позбавлений насіння бур’янів, шкідників та збудників хвороб.


Саме Той 
– повністю готовий поживний субстрат для хвойних рослин виробляється з суміші високоякісних торфів із додаванням підкислювача природного походження та має підвищений вміст заліза.

Субстрат призначений для хвойних рослин, а саме для ялини, туї, ялівцю, тису, сосни та інших, які потребують низького рівня pH. Використання субстрату забезпечує комфортні умови для росту та розвитку рослин, гарантує розвиток потужної кореневої системи, підвищує декоративний зовнішній вигляд рослин.

Призначення: для вирощування хвойних рослин, для висіву насіння та розмноження живцюванням.

Ефективність: покращує розвиток хвойних рослин, посилює ріст та імунітет, попереджує передчасне скидання голок.

Застосування
Порядок використання
  1. Підготувати посадкову яму (або ємність для рослини). Добре полити.
  2. Поставити рослину по центру ями (або ємності). Коренева шийка рослини повинна бути на рівні ґрунту.
  3. Заповнити вільні проміжки субстратом Саме Той, злегка ущільнюючи ґрунт.

Виробник: ТД Киссон, Україна

Деталі товару

Об`єм добрив
40 л
Торфосуміші, грунти, субстрати та кора
Торфосуміш і субстрат

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.