Agrecol (Агрикол) Добриво для полуниці і суниці 1,2 кг

Agrecol (Агрікол) Добриво для полуниці і суниці 1,2 кг

215
275,00 грн

Agrecol (Агрікол) Добриво для полуниці та суниці 1,2 кг - спеціальне гранульоване добриво, призначене для підживлення всіх сортів полуниці і землянікі. Agrecol - спеціальне гранульоване добриво, призначене для підживлення всіх сортів полуниці і суниці. Оптимально підібраний склад поживних речовин забезпечує рясне плодоношення, красиві і смачні плоди.

Виробництво - Польща

Купити в 1 клік

Опис

Склад: азот (N) - 15%, фосфор (P2O5) - 6%, калій (K2O) - 11%

Однієї упаковки 1,2 кг досить на 240 рослин.

Застосування добрива Agrecol: перед посадкою рослин - добриво застосувати одноразово, посипаючи безпосередньо на оброблювану поверхню в дозі 50гр / 1м.кв. Розкидані добриво перемішати граблями з грунтом, визначити ряди і висадити саджанці у відповідних проміжках. Посаджені рослини рясно полити водою. Добриво рослин - проводити два рази на рік: навесні після посадки, але не раніше 30 днів після останнього добрива, а також на переломі Червня / липня в дозі близько 4-6грам на 1 кущ полуниці в залежності від величини рослини.

Приклад: середня закрита жменю вміщує близько 40-60 грам добрива, чого вистачає на 10 кущів. Добриво розсипати рівномірно навколо рослин або уздовж рядів, рясно полити водою. Або не розсипати добрива на мокрі рослини. Підтримка постійної оптимальної вологості сприяє правильному отримання харчових складових.

Не допускати пересихання рослин, особливо в період цвітіння і зав'язки плодів. Полив плантації проводити вранці або ввечері. Не допускати розвиток бур'янів, які конкурують з робочою рослинами, відбираючи у них цінні харчові складові.

Виробництво: Польща

Деталі товару

Класифікація добрив
Комплексні
Тип добрива
Гранульовані
Вага
1,2 кг
Період внесення
Весна
Лето
Культура
Плодовые культуры

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.