Agrecol (Агрикол) Добриво для газону від бур'янів 5 кг

Agrecol (Агрікол) Добриво для газону від бур'янів 5 кг

30232
870,00 грн

Agrecol - добриво від бур'янів - це спеціальне добриво, призначене для засмічених газонів.

Склад:

Азот 15,5 %

Виробництво - Польща

Купити в 1 клік

Опис

Міститься в добриві азот (N)- 15,5% відповідно підібраною конфігурації з кальцієм (Са) призводить до того, що трава, перетворює верхній шар грунту в дерен, росте дуже швидко, не допускаючи повторного розвитку бур'янів. Нейтралізує характер добрива викликає зупинку росту і розвитку бур'янів, впливаючи при цьому на сприятливу динаміку росту трави. Здорова, інтенсивно росте, часто скошують трава легко усуває ослаблені бур'яни.
Добриво це дуже вигідно у використанні, продуктивно, результативно і екологічно безпечно.

Застосування

Добриво застосовувати систематично кожні 30 днів до моменту ліквідації бур'янів в період з ранньої весни до кінця вересня. У разі, якщо подушка газону сильно пересушена, за кілька годин до внесення добрива газон рясно полити водою. Добриво вносити краще всього після полудня на сухі рослини, рівномірно розсипаючи в кількості 20 г на 1 м2 або 1,2 кг на 60 м2 газону. Середня закрита жменю - це близько 40-60 г добрива. Після внесення добрива всю поверхню газону слід рясно полити водою. У разі відсутності систематичних дощів, які б гарантували постійну вологість подушки, газон слід інтенсивно поливати навіть 2 рази в день - вранці і ввечері. Слід пам'ятати, що не можна поливати газон в період сильної спеки. Швидкорослу траву слід часто косити, мінімум 1 раз в тиждень косаркою на висоту 3-4 см, використовуючи гострі ножі.

Виробництво: Польща

Деталі товару

Класифікація добрив
Комплексні
Тип добрива
Гранульовані
Вага
5 кг
Період внесення
Весна
Лето
Культура
Газонна трава

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.