Гриль вугільний Weber 57 см (Compact...
Гриль вугільний Weber 57 см (Compact...
Гриль вугільний Weber 57 см (Compact...
Гриль вугільний Weber 57 см (Compact...

Гриль вугільний Weber 57 см (Compact Kettle) 1321004 чорний

1321004
9 799,00 грн

Діє гнучка система знижок!

Який об'єднав в собі мінімальний набір функцій необхідних для якісного і швидкого приготування улюблених страв, починаючи від шашлику і закінчуючи відбивними з баранчика. Особливість цієї моделі в невеликій глибині котла і низькій висоті кришки.

Купити в 1 клік

Опис

Ця модель зручна для транспортування, і цілком підходить для приготування продуктів невеликого розміру. Вони мають класичну форму котла. Глибшу з високою кришкою. Гриль-барбекю Compact Kettle стане вашим незамінним помічником в освоєнні мистецтва барбекю. При бажанні ви можете прибрати грати гриля і скористатися шампурами для приготування шашлику на грилі.

Як вибрати розмір гриля?

Діаметр котла:

- 37 см - портативний для одного - двох чоловік. Можна готувати печеня невеликого розміру.

- 47 см - для компанії з 3-6 чоловік. Можна приготувати спочатку спекотне, потім гарнір. Страви невеликого і середнього розміру (стейк, шашлик, риба цілком).

- 57 см - для компанії з 3 - 15 осіб. Можна приготувати печеню і гарнір одночасно. Страви невеликого, середнього і великого розмірів. Від стейків і шашлику до ноги баранчика або 5 кг ростбіфу, гусака цілком.

Гарантія до 10 років

Кришка і корпус, покриті порцелянової емаллю

2 дюропластовие ручки з нейлону, армованого скловолокном

Хромована решітка для гриля

Вентиляційна заслінка і піддон для золи з алюмінію

міцні колеса

Гачки на кришці

Інструкція по експлуатації з рецептами від Weber®

Колір чорний

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Виробник: Weber, США

Тип: Гриль на вугіллі

Довжина: 61 см

Ширина: 57 см

Висота: 89 см

Вага: 13.00 кг

Розміри основної решітки: 57 см

Матеріал основний решітки: Хромована сталь

Відгуки

Немає відгуків

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.