Florovit (Флоровіт) для рододендронів, 1 кг

Florovit (Флоровіт) для рододендронів, 1 кг

1001030
160,00 грн

NPK 12-8-15 + Мікроелементи
Флоровіт для рододендронів призначений для підживлення методом посипання рододендронів  та азалії, а також вересових рослин.

Купити в 1 клік

Опис

Флоровіт для рододендронів призначений для підживлення методом посипання рододендронів (рододендрони та азалії), а також вересових рослин. Компоненти добрива підібрані відповідно до потреб в поживних речовинах всіх видів рододендронів, а також вересових рослин, забезпечуючи рівномірний здоровий верес, рясне цвітіння, а також інтенсивне забарвлення квітів. Високий вміст калію збільшує морозостійкість і впливає на загальний вигляд рослин. Завдяки спеціально підібраній рецептурі препарат активний протягом всього періоду вегетації. Сприяє стабільності рівня рН грунту і її низькому засолення.


Спосіб застосування:

Застосування добрива починається навесні в початковій стадії росту рослин. При посадці на 1 рослину використовується приблизно 40 г добрива, яке змішується з грунтом. У наступних роках добриво розсіюється під кроною рослини, після чого обережно змішується з землею. Потім рекомендується полити рослини. Підживлення рослин найкраще закінчити до 15 серпня. Дозування: - перший рік після посадки - в квітні і липні по 20г / м2, разом 40 г / рік - другий рік вирощування в квітні і липні по 25г / м2, разом 50 г / рік - наступні роки вирощування - в квітні і липні по 30г / м2, 60 г Разом / рік.
Гортензії. Під час посадки: поштучна посадка 30-40 г добрива на 1 рослину, групова посадка 60-80 г добрива на 1 м2. Подальші роки вирощування: в квітні і липні по 40-80г / м2, 80-160 г Разом / рік в залежності від величини рослин.

Виробник: Польща

Деталі товару

Класифікація добрив
Комплексні
Тип добрива
Гранульовані
Вага
1 кг
Період внесення
Весна
Лето
Культура
Цветущие

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.