Добриво тривалої дії для газонів...

Добриво тривалої дії для газонів COMPO ( Компо ), 20 кг

3112
3 300,00 грн

Купити в 1 клік

Опис

Професійне мінеральне добриво для газону, 100 днів тривалого ефекту. Гранула при першому поливанні і при температурі вище +8 °C розчиняється на поверхні ґрунту. Якщо температура менша від +8 °C, добриво не виділяє азот.

Якщо немає поливу, вологості, добриво не діє та не виділяє азот. Гранули без воскової оболонки не залишають слідів на газоні. Добриво гарантує відсутність опіків та запобігає нерівномірному зростанню. Усі гранули стандартного розміру та ідеально підходять для механічного внесення за допомогою садової техніки.

особливості:

Формула: NPK (Mg) 15:5:8 (+3)

Склад поживних речовин адаптований до запитів декоративного та спортивного газону.

Повільне контрольоване вивільнення азоту є основним фактором, що сприяє здоровому зростанню газону.

Гранульований склад забезпечує моментальний та тривалий ефект

Гранульований склад дозволяє механічне внесення

Об'єм: 20 кг

Вносити 2-3 рази на рік, календар внесення: березень - листопад

Витрата: добрива розподіляють рівномірно по газону з розрахунку 30 г/м2

Добрива вносять через 1-2 дні після скошування трави.

Особливості продукту:

Запатентована формула ISODUR забезпечує моментальний ефект та працює протягом 100 днів.

Compo – це всесвітньо відома компанія, яка є лідером ринку у сегменті біологічних/хімічних продуктів як для дому та саду, так і для спеціалізованих добрив для професійного використання.

Спробуйте компо для газону на 3 місяці і ви забудете про інші добрива.

Виробник: Німеччина

Деталі товару

Види добрив
Неорганічний
Класифікація добрив
Комплексні
Тип добрива
Гранульовані
Вага
20 кг
Культура
Газонна трава

Відгуки

Павел
2017-07-03
Заказал три мешка, отправили вовремя, это лучшее удобрения для газона. Ну и приятно что есть на его удобрения скидки. Рекомендую

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.