Добриво Peters Professional Hard...

Добриво Peters Professional Hard Water Grow Special 18+10+18+2MgO+Te 15 кг

1015036
3 050,00 грн

Виробник: Нідерланди

Купити в 1 клік

Опис

Добриво Peters Exel Hard Water Grow Special 18 - 10 - 18 ICL 15 кг

Peters Excel Hard Water Grow Special - надає окисну дію на грунт, нейтралізуючи при цьому бікарбонати і стимулюючи ріст рослин. Добриво розчиняється в воді, підходить для позакореневого підживлення.

Peters Excel Hard Water Grow Special забезпечує стабільний рівень рН в субстраті.

Перевага:

  • Продукт спеціально розроблений для використання з жорсткою водою і тому унікальний за своєю дією.
  • РН субстрату залишається стабільним через ефект буфера HCO3.
  • Покращує якість зрошувальної води і знижує значення сольового індексу.
  • Високий рівень хелатованих мікроелементів забезпечує ідеальний колір і приріст.
  • Запобігає блокування крапельниць і підтримує чистоту зрошувальних систем.
  • Максимальна доступність і поглинання завдяки хелатному комплексу М - 77.

Формула добрива: 18 - 10 - 18+2MgO+TE

Період внесення: Весь рік

Серія добрив Peters Excel від ICL

Підкислювач для жорсткої води

Жорстка вода має специфічні характеристики і вимагає спеціального добрива; добриво, що забезпечує нейтралізацію присутнього у воді бікарбонату.

Продукти Peters Excel " Acidifier " були розроблені для умов, в яких використовується жорстка вода і надають нейтралізуючий склад бікарбонату, що сприяє поліпшенню якості води.

Підкислювач забезпечує стабільний рівень рН у зростаючих середовищах.

Високий вміст хелатичних мікроелементів в Acidifier забезпечує відмінний ріст і колір.

Всі продукти Peters Excel містять технологію М - 77, що дозволяє досягти максимальної засвоюваності поживних речовин.

Деталі товару

Види добрив
Неорганічний
Класифікація добрив
Комплексні
Тип добрива
Гранульовані
Вага
15 кг
Культура
Газонна трава

Відгуки

Немає відгуків

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.