Добриво для газонів Pro Turf 12-5-20...

Добриво для газонів Pro Turf 12-5-20 (2М) ICL 25 кг

1015012
3 450,00 грн

Склад: N – 12%, P – 5%, K – 10% + 2CaO+2MgO

Виробник: Нідерланди

Купити в 1 клік

Опис

Добриво для газонів ProTurf 12 - 5 - 20 (2М) ICL 25 кг

Добриво з повільним вивільненням, наповнене азотом і полігаліта. Є прекрасним джерелом калію, магнію, кальцію і сірки для яскравого і стійкого газону. Частина вмісту азоту ProTurf доступна відразу. Реакцію газону на засіб ви зможете побачити навіть при холодній температурі землі.

За допомогою дрібних гранул і способу їх вивільнення, ProTurf підвищує властивості вашої трави. Підходить для всіх видів спортивних майданчиків, скошених на висоту 6 мм. ProTurf рекомендується для добрива в період вегетації дерну.

Перевага:

  • Ідеальне добриво для швидкого озеленення
  • У 7 разів кращий ефект завдяки покриттю гранул і правильному вивільненню азоту.
  • Забезпечує швидку віддачу навіть в прохолодних умовах
  • Сприяє здоровому, збалансованому росту і не містить пилу
  • Містить полігаліт (з K, MgO і CaO)
  • Вміст магнію покращує колір і здоров'я дерну, знижує стрес.

Формула добрива: 12 - 5 - 20+2CaO+2MgO

Тривалість дії: 2 місяці

Період внесення: Червень - Жовтень

Розмір гранул: 1. 0 - 2.5 мм

Серія добрив ProTurf від ICL

Славиться тим, що забезпечує здоровий і постійно зростаючий дерновий покрив за 2 місяці.

Його інноваційне поєднання складних добрив і технологія контрольованого вивільнення поживних речовин роблять це добриво унікальним у своїй галузі.

Крім того, кожен продукт містить додатковий магній і кальцій, щоб не тільки забезпечити ваш газон більш зеленим кольором, але і зробити його більш міцним.

Продукти ProTurf гарантують швидку і відмінну реакцію вашого газону!

Деталі товару

Види добрив
Неорганічний
Класифікація добрив
Комплексні
Тип добрива
Гранульовані
Вага
25 кг
Культура
Газонна трава

Відгуки

Немає відгуків

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.