Добриво для газонів Sportsmaster CRF...

Добриво для газонів Sportsmaster CRF Mini High N 24-5-11 (2-3М) ICL 25 кг

1010036
4 300,00 грн

Склад: N – 24%, P – 5%, K – 11% 

Виробник: Нідерланди

Купити в 1 клік

Опис

Добриво для газонів Sportsmaster CRF Mini High N 24 - 5 - 11 (2 - 3М) ICL 25 кг

Sportsmaster CRF Mini High N - спеціальне добриво для спортивних газонів і ідеально підходить для весняного підживлення. Але збалансований склад дозволяє використовувати засіб в період усього сезону.

Завдяки Poly - S технології забезпечується рівномірне зростання рослин. А деякі гранули без оболонки сприяють швидкому дії засобу. Спеціально розробленої добриво може швидко діяти в холодних умовах.

Перевага:

  • Ідеальне добриво з контрольованим вивільненням для першого внесення сезону.
  • Спеціально підібрана технологія для швидкої реакції в прохолодних умовах
  • Спонукає до здорового збалансованого зростання на початку сезону

Формула добрива: 24 - 5 - 11+2CaO

Тривалість дії: 2 - 3 місяців

Період внесення: Березень - Червень

Розмір гранул: 1.8 - 4. 0 мм

Серія добрив Sportsmaster CRF Mini від ICL

Розподіл поживних мікроелементів відбувається завдяки поєднанню традиційних добрив і добрив з покриттям гранул, що виділяють азот через окремі проміжки часу.

Технологія Poly - S в лінійці Mini - Line забезпечує регулярне зростання без будь - яких сплесків.

У той же час традиційні гранули в добриві забезпечують газон негайним поштовхом мікроелементів для швидкого візуального пуску.

На квадратний метр вноситься велика кількість міні - гранулів, щоб забезпечити підвищення щільності дерну.

Sportmaster CRF Mini має сильну формуляцію і низьку дозу внесення.

Гарантуючи економічно вигідніше добриво, оскільки для обробки тієї ж площі потрібно менше кілограм добрива.

Деталі товару

Види добрив
Неорганічний
Класифікація добрив
Комплексні
Тип добрива
Гранульовані
Вага
25 кг
Культура
Газонна трава

Відгуки

Немає відгуків

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.