Повернення та обмін

Блісто грін піклується про своїх покупців і якщо товар Вам не підійшов, ми завжди готові його обміняти або повернути гроші.

 

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ними використаний за призначенням. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту.

Для повернення товару надсилати за адресою: С. Софіївська Борщагівка, вул Київська, 76 а

 Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може:

- обміняти товар належної якості;

- повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту, коли продавець забрав товар зі служби доставки.

 

Який товар підлягає обміну:

- товар, на який є чек;

- товар в оригінальній упаковці із збереженими бірками та ярликами, що не був у вжитку;

- товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

 

Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;

- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;

- збережено всі ярлики та заводське маркування;

- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

 

Умови оплати доставки при поверненні:

- при поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому, відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається;

- при поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума за доставку вираховується з покупця;

- якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку в обидві сторони оплачує продавець.

 

Процедура повернення товару неналежної якості:

- зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;

- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар;

- усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

 

Повернення коштів здійснюється після отримання товару, на карту або грошовим переказом у відділенні Нової пошти чи Укрпошти, протягом 3-х днів з моменту отримання продавцем посилки у службі доставки.

Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, якщо товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

Завжди перевіряйте товар одразу при отриманні. У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його отриманні та огляді, обов'язково складається відповідний Акт та про інцидент повідомляється за телефоном, вказаним на сайті нашої компанії.

Этот сайт использует куки-файлы и другие технологии, чтобы помочь вам в навигации, а также предоставить лучший пользовательский опыт, анализировать использование наших продуктов и услуг, повысить качество рекламных и маркетинговых активностей.