Обприскувач акумуляторний Gerrard GS-16

Обприскувач акумуляторний Gerrard GS-16

81443
1 416,00 грн

Акумуляторний обприскувач Gerrard GS-16 допоможе швидко обробити великі площі посівів від шкідників та захворювань, а також внести добрива рівномірним шаром.

Купити в 1 клік

Опис

Акумуляторний обприскувач Gerrard GS-16 допоможе швидко обробити великі площі посівів від шкідників та захворювань, а також внести добрива рівномірним шаром. Підкачування рідини відбувається автоматично завдяки наявності акумулятора, заряду якого вистачає кілька годин безперебійної роботи. Обприскувач Gerrard GS-16 має гнучкий шланг та телескопічну трубку, що дає великий радіус розпилення до 12 м. Тому обробка території або саду не триватиме багато часу. Широка горловина бака є зручною для приготування розчину. Дана модель має ергономічний дизайн і оснащена широкими ременями на плечах, які сприяють рівномірному розподілу ваги.

Характеристики

Вага                                                    6.5 кг

Висота                                                 510 мм

Дальність розпилення                          До 12 м

Довжина                                              360 мм

Довжина розпилювальної трубки          65-110 см

Комплектація

• Оприскувач акумуляторний • Автоматична помпа • Телескопічна розпилювальна трубка з нержавіючої сталі • Вольтметр для контролю ступеня заряджання аккумулятора • Три змінні сопла з ущільнювачами • Зарядний пристрій • Регулятор обертів двигуна

Об'єм бака                                            16 л

Спосіб перенесення                               Ранцевий

Тип насосу                                            Діафрагмовий

Тип обприскувача                                  Акумуляторний

Тиск                                                      2-4 Bar

Час роботи від акумулятора                    4 год

Ширина                                                 185 мм

Відгуки

Немає відгуків

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.