Добриво Arvi Fertis НПК 17-6-11+МЕ для газону 20 кг

Добриво Arvi Fertis Фертіс НПК 17-6-11+МЕ для газону 20 кг

1005028
1 890,00 грн

Комплексне мінеральне добриво для газонів

Купити в 1 клік

Опис

Група підприємств Arvi, понад 15 років виконує свою діяльність у сфері виробництва добрив. Аrvi Fertis — це одне з найбільших підприємств Литви з виробництва добрив, які пройшли різні випробування, добре відомі і цінуються фермерами Литви та інших держав.

Представлені тут гранульовані, мінеральні добрива НВК 17-6-11+МЕ, вагою 20 кг, содержащат особлива поживна речовина, елементи якого поширюються рівномірно по всьому газону, і він отримує однакову кількість корисних речовин. Формула добрив містить багато азоту, завдяки чому забезпечується щільний і посилений ріст газонної трави, навіть в місцях з підвищеним навантаженням, а колір газону набуває рівномірно насичений колір.

Крім цього, до складу добрив входять мікроелементи, які удобрюють ґрунт, забезпечуючи довготривала дія добрив і сприяючи тому, щоб газон міг засвоїти самі корисні речовини.

Спосіб використання: добрива рівномірно розподілити по траві. У посушливий період полити. В основному слід удобрювати перед обладнанням газону, або навесні перед відростанням трави. Додатково удобрювати — після стрижки трави.

Термін придатності: при належному зберіганні в сухому, недоступному для сонячних променів місці, термін придатності не обмежений.

Рекомендуються наступні середні норми добрива:

   Середній розхід - 3 кг на 100 м2

ВАЖЛИВО!

P102 Зберігати в недоступному для дітей місці
P270 Під час використання цього продукту не можна їсти, пити і палити
P312 Проковтнувши: відчувши нездужання, дзвонити в Бюро контролю отруєнь та інформації або звертатися до лікаря

Деталі товару

Види добрив
Неорганічний
Класифікація добрив
Комплексні
Тип добрива
Гранульовані
Вага
20 кг

Відгуки

Немає відгуків

Можливо вам також сподобається

Відвідувачі, які замовляють цей товар, також купили:

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.